divendres, 9 de juliol del 2010

Somni d’una nit d’estiu

Qui m’havia de dir que en els meus dos primers posts acabaria parlant d’Espanya. Però és que avui no ho puc evitar.

Aquesta tarda he decidit donar un passeig per Broadway Avenue, començant a l’alçada de Union Square i baixant fins a Chinatown. I he trigat poques passes en donar-me compte d’un fenomen veritablement paranormal que estava tenint lloc. No parava de veure referències a Espanya i a la selecció de futbol per tot arreu... fin i tot he sentit allò de “Yo soy español, español, español”. Per als més incrèduls, adjunto les següents fotos:















Sí, reconec que en alguna potser hi poso més pa que formatge, però és que feia molta calor i tot plegat em semblava surrealista. I en un sol carrer!!

A banda d’això, la ciutat també viu immersa en la depressió “post-Lebron”. No sé què pensarà el taxista que em duia de l’aeroport el dimecres, però el no-fitxatge de Lebron James pels Knicks ha estat un autèntic gerro d’aigua freda. Què hi farem.

Bé, vaig a continuar estudiant una mica de mates. He de reconèixer, amb una mica de vergonya, que aquest matí he comprat un llibre titulat “Algebra II for dummies”. Sí, sempre havia cregut que aquesta edició de llibres era una autèntica estafa... però era la lectura recomanada al Course Outline i la por a no recordar com es multipliquen els logaritmes ha pogut més que la dignitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada