dissabte, 17 de juliol del 2010

Manhattan

Ja ha passat quasi una setmana des del meu darrer post. Una setmana que, per cert, ha estat extremadament intensa.

En primer lloc, ja he començat a la NYU! Els primers dies han estat 100% de networking. Aquí només es té al cap l'hora de la happy hour per fer petar la xerrada i conèixer nova gent. He aprés coses com el beer pong, he estat en un reservat d'un karaoke, he menjat yakisoba al carrer, m'han estampat múltiples marques a les mans (sí, d'aquelles que et posen a tots els locals que vas visitant), he vist un musical de Broadway (American Idiot), he negociat amb una cantant... Bé, una infinitat de coses que mereixeran múltiples posts.

En qualsevol cas, el que sí que puc dir és que l'escola aquí no té res a veure amb els sistemes andorrà i espanyol. Aquí podríem dir que hi ha un 300% de participació dels estudiants a classe i tothom fa els homeworks. Jo diria que soc aproximadament l'últim de la classe, juntament amb la comunitat llatina. L'únic mini-èxit ha estat passar el math diagnostic del primer dia (quer era d'un nivell de parvulari, però bé, tampoc m'he de treure mèrits, tot plegat ve a confirmar que recordo el que vaig aprendre al parvulari...).

Fora de l'escola, m'he endut una bona sorpresa amb el veïnat: adoro East Village. Crec que em costarà molt canviar de barri. Ja veurem. Hauré de fer un bon pensament en aquest tema.

I finalment, no puc tancar el post sense parlar d'algo bàsic: l'anglès! El meu accent no té desperdici i he de reconèixer que és extremadament dur passar les 24h al dia en English. Però sobreviuré (sense perdre l'accent, espero).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada